På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 31 maj 2010

Prickiga fötter!


De gick ju bara inte att motstå alltså! Eller hur? Så söta med röd bas och vita prickar på det! Har redan struttat runt i dem lite grann och de är jättesköna tycker jag. Tog dem på en kort liten kvällspromenad till min söta granne för att lämna tillbaka hinken och tacka än en gång för rabarberknölen...hon tyckte också de var jättesöta. På min lediga fredagseftermiddag innan helgen åkte jag till bästa väninnan Thea och hennes fina lilla butik och köpte bland annat dessa. Ses för sällan men gott är det när det väl blir av...om det så bara blir för en kort stund! Ett kallt glas rosé på altanen en solig eftermiddag med dessa dinglande på fossingarna ser jag framemot...massor av gånger! Vem hänger på?



4 kommentarer:

  1. Jättesöta!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Vad underbart söta! :) Jag förstår att du inte kunde motstå dem. Härligt sommarsöta! :)

    Njut i dina fina tofflor och sköt om dig vännen!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Lisa, Jenny och Lotta: visst är de fina...vem kan motstå sådana små raringar! ;-)
    //kram

    SvaraRadera