På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 2 maj 2010

En skön helg



Vår helg har varit full med besök, från fredag till lördag och så även på lördag kväll. Jag har för några dagar skrämt liv i mitt nyårslöfte att under detta året vara mer sociala med våra vänner. Vi har grillat i massor och ätit god mat och druckit gott vin. Det har varit mycket prat och mys och kvällarna har spenderats i vårt fina rum där fokus har varit samtalet; ingen teve i närheten som stjäl all uppmärksamhet. Älskar vårt tv-fria rum! Jag har haft det SÅ trevligt tillsammans med mina vänner och familj så idag kom det liksom över mig; jag känner mig väldigt bortskämd med fina vänner som bryr sig om mig och oss! Ni är alla guld värda!

2 kommentarer:

  1. Tack själva! Gulliga kort - riktiga gullungar vi fått! Snart kommer en till... KRAM

    SvaraRadera