På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 21 maj 2010

Tygskor

Då är det sommar eller hur? Efter en hel veckas jobb kom en efterlängtad fredag då äntligen hela familjen samlades igen. Så mysigt! Min fredag inleddes med spontanshopping då jag sprang på de här söta tygskorna som tvunget ville med hem! De tror jag kommer få mycket användning för, dessutom var de jättesköna på. Fortsatte sedan vidare till min massör som gick en match med mina muskler och nu är vi i princip i mål. Ny tid om tre veckor med hopp om att hennes hårda jobb håller mina muskler i schack! Nu fredagsmyser vi framför Scooby-Doo och det doftar popcorn i hela huset! Japp, nu är det fredag alla vänner! Njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar