På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 10 maj 2010

En ny siluett!

Jag gillar, gillar vår nya siluett kring matbordet! Sedan några dagar har ett helt gäng udda stolar hamnat i garaget och vi har nu klassiska stolar som passar fint till vårt 3 meters långa bord. Trodde nog bordet skulle bli för stort för rummet men det blev det inte. Och med de nya stolarna blev det ännu bättre. Blocket är fantastiskt, det gäller bara att hinna först ibland och det hade jag turen att göra denna gången. Var lite fundersam kring färgen men med allt det vita runt om och rymden i vardagsrummet bredvid ger stolarna matrummet ett nytt uttryck. Jag är inte rädd för färg men det måste ske på ett ordnat och organiserat sätt! ;-) Ett riktigt superklipp tycker jag iallafall. Nu skall jag bara fortsätta hålla utkik efter fler fynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar