På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 18 maj 2010

nc s

Nu börjar vi se slutet hoppas vi! Oj, vilket utdraget projekt vårt spa blivit. Magsjukor här och där och väntetider på material och ändringar av val har gjort att tidsplanen spruckit rejält, flera gånger om. Men vi resonerar som så att ska det bli bra så är det helt avgörande att vi nu, i färdigställandet gör alla val. Jag vill verkligen inte ligga där i mitt bubbelbad sedan och irritera mig på en färg eller detalj eller ett val vi inte gjorde! Då är det värt att vänta en tid med målet att det ska bli rätt! Min enda förhoppning är att vårt spa blir klart innan snickarna sätter igång med nästa projekt! Jodå, fler står på tur och väntar! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar