På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 16 maj 2010

Hemmakontor

Jo, det har vi ett men då det pågår renovering i rummet innanför är ännu rummet oinrett och fyllt med bråte (och väldigt smutsigt!!). Jag längtar tills det blir dags att iordningställa det. Arkivera, sortera, slänga, organisera! De flesta möblerna har vi men vi saknar bänkskiva till skrivbordet och så skulle jag vilja byta ut våra skrivbordsstolar till två lite snyggare skrivbordsstolar i samma modell. Har sett de jag vill ha men maken och jag är inte riktigt överens där... Då, när hemmakontoret är iordningställt ska jag pynta med dessa fina, fina saker jag fått av min fina, fina väninnna Thea, inköpta i Singapore när hon var där på semester. Kika in på www.kikki-k.com, där finns jättemycket fina saker i samma stil som ovan!
Trevlig vecka på er!

2 kommentarer: