På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 13 maj 2010

Brownies


Så idag blev det då dags att testa något ur Leilas nya One more slice och jag satsade på brownies med hasselnötter och nutella i. Kan tyvärr inte ge något utlåtande än då vi ska smaska på dem ikväll när vi har gäster men avlägger gärna en rapport imorgon. Gjorde halv sats som ger 12 st istället för hel sats där det blir 24 st. Vet hur det blir med det där att ha hela frysen full i godsaker. Som vanligt kommer det till slut bli så att jag blir tvungen att äta upp dem. Nej, inte alla på en gång utan så där i lagom takt. En ursäkt att fika mera... Kan iallafall berätta att det doftar underbart av choklad i hela huset här på Barfotsgatan! Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar