På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 15 maj 2010

Enkel bjudning!

I eftermiddags var det då äntligen dags att träffas igen, jag och några av mina kusiner. Det var ett tag sedan vi träffades, bort åt ett år. Nog har vi träffats någon gång då och då här och där eftersom vi nästan bor grannar men idag blev det god mat och samtal och mys. Alla bidrog med något så när vi satte oss till bords var det ett dignande bord vi mötte; grillade spett med kött och korv, potatissallad, vitkålssallad, grönsallad, mynta-, barbeque-, bearnaise-sås, god ost och rustik baguette och givetvis gott att dricka till. Oj, vad vi har ätit och skrattat och haft det trevligt. Så enkelt att ha bjudning när alla hjälps till! Tack för en supertrevlig eftermiddag alla Kungälvsragatter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar