På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 3 april 2009

Det kom ett paket på posten...

...till mig idag. Såg direkt på handstilen att det var från min bästa och goaste väninna Thea. Paketet som gick i påskens tecken var givetvis supersött inslaget och sakerna som dök fram fortsatte på samma tema. Sådant är viktigt för oss (mig och T), att det matchar och så (i oändlighet skulle nog några tycka...). Här ser du innehållet som stämmer bra in på mitt motto gällande presenter (som jag fått från svärmor och som jag bloggat om tidigare) och som också Thea anammat. Tack vännen!
//Anna
Grönt är skönt!

3 kommentarer:

  1. är det någon som fyller år i morgon tro;)

    SvaraRadera
  2. Jo...någon fyller år imorgon...min pappa! ;)

    Paketet är inslaget i Butik Lisa & Johan på Mariaplan. Där får man alltid sina presenter fint inslagna!
    kram Anna

    SvaraRadera