På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 25 februari 2009

New York, here I come...

...ja, tänk om det var så...men det är det givetvis inte. Skulle verkligen, verkligen vilja åka dit igen för det är ett ställe jag tyckte/tycker mycket om. Vi var där våren -06 i sex dagar och fick se många sidor av storstaden; Moma, Guggenheim, klassiska diners, Little Italy, shopping, Upper East Side, hamburgare, sitta på kafé och kolla folk hur länge som helst, Soho, Dean and Deluca, bio på fm, sovmorgon (barnlediga, då från Nils) och mycket, mycket mer! Skall iallafall beställa några kuddar med motiv från en skyline (kanske NY?) från H&M Home-katalogen som kom idag. Då kan jag ligga och sussa på dom och drömma om min nästa resa till the Big Apple som jag hoppas finns någonstans inom en inte allt för avlägsen framtid. Eller hur, min fina, rara, gulliga, söta, sköna, underbara, vackraste, goaste man!!! ;) Här kommer några bilder från vårt besök!






Jo, just det, ville bara visa hur det såg ut hem från dagis idag. Jag har helt kapitulerat!!!!

1 kommentar:

  1. Phu! Du gjorde mig lite nervös ett tag. Att jag skulle behöva vara avundsjuk på dig som skulle få åka till NYC!
    Det är nog världens bästa stad EVER!! Pettson har utlovat en resa dit någon gång, frågan är väl bara när?! Längtar alltid tillbaka! Till allt annorlunda, allt roliga, allt konstiga, allt goda ja helt enkelt allt!

    SvaraRadera