På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 1 oktober 2009

Feber!


Bild från www.apoteket.se

I eftermiddags verkade Nils helt plötsligt lite hängig...eller ja, allt blev så bedrövligt och ledsamt...och efter temptagning så konstaterades feber...och oj, då var han sjuk minsann! Jaaa, då hade han definitivt frusit hela dagen och när jag bäddade ner honom i soffan var det till kommenarer som; nu är jag mycket sjuk...och för en liten stund sedan kom han upp för han behövde gå på toa och innan han kröp tillbaka i sängs blev det; det är inte bra när folk är sjuk...Hoppas vi andra klarar oss men jag känner att jag är lite tjock i halsen. MEN, jag ska verkligen inte klaga, Nils VAB-dagar är än inte uppe i antalet tio ens...någonsin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar