På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 10 oktober 2009

Huset fullt igen!

Så var allt som vanligt igen...dvs Duplo-bitar överallt! För en stund sedan anlände gänget efter några dagars besök hos farmor och farfar på Smögen och vips så ligger det leksaker överallt. Nog för att jag har njutit av min barnlediga tid...men det är ändå skönt när vi är tillsammans igen!
Ikväll ska vi ha lördagsmys som för Nils är en egen skål med chips...Sigge får inget sån´t än så han får klara sig utan lördagsmys ett tag till. Jag och J skall mysa med kräftor och vin!
Trevlig kväll önskar jag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar