På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 30 september 2009

Ella-besök!

Idag har vi haft ett kort besök av Ella...hon följde med och hämtade kusinerna på förskolan i eftermiddags. Det var ett kärt återseende, det är så gulligt när de vill kramas och så när de ses. När kvällen kom var det dags att åka mot Majorna för mamman då Thea har haft VIP-kväll i butiken. Jag hade sällskap av Susanne och vi gjorde fynd båda två! Nu har klockan har sprungit iväg och blivit lite sen...så jag får blogga imorgon om mina fina nya kläder! Kvällen var iallafall mycket trevlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar