På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 23 oktober 2009

Balk!



Så var en bygg-vecka till ända och idag har balken som bär det nya taket kommit på plats med hjälp av en kranbil. Inne har det också varit full aktivitet. I köket har jag och Nils bakat och idag var det dags för kardemummamuffins igen. Alltid lika goda! I källaren har Joakim och Åke lagt värmegolv och fortsätter med det imorgon med. Förhoppningsvis får vi också på parketten denna arbetsomgång. Sedan är det dags för tapetsering och jag kom iväg en sväng när Birgitta var snäll och passade barnen en stund. Nja...måste titta mera!
Trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar