På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 24 oktober 2009

Varma fossingar!


Ni får stå ut med att det blir mycket bloggning om renvovering just nu och kanske en tid framöver...för jag vill gärna dela med mig av allt härligt som händer hos oss på Barfotsgatan! Det känns grymt skönt när man börjar se slutet för vissa projekt som dragits igång. Just nu börjar slutet hägra gällande gillestugan för idag har grunden för värmegolvet kommit på plats så imorgon läggs slingorna på plats och därefter är det dags för parkett! JIPPIE!!!
Har också idag varit och kollat tapeter...får se vad det blir; rosa ränder, blåa hästar, petrolblå grunkor eller gråa pärlband? Guuuud vad mycket snygga tapeter det finns....och dyra sådana också!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar