På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 7 oktober 2009

En tanke...

...blir det idag på lilla mamma som vi begravde för precis ett år sedan. Hon var omgiven av ett blomsterhav...jag har aldrig sett så många blommor och kransar på en gång. Väldigt vackert. Kyrkan var proppfull på folk och vi var tvungna att byta lokal två gånger så alla som ville följa med på efterföljande kaffe kunde få plats. Bilden ovan hade vi på framsidan på programmet. Bilden är tagen i vår trädgård här på Barfotsgatan i slutet på april förra året. Jag och Nils och mamma var ute och Nils cyklade på sin trehjuling som en tok...kommer ihåg att han cyklade i vält flera gånger... Det var en fin eftermiddag vi hade tillsammans där och då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar