På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 11 september 2009

Blandad kompott!


Dagen har varit en blandad kompott minst sagt; sovmorgon, frukost, tvätt, sandlådan, plugg, författat in memoriam-annons, gråt, plugg, lunch, te, Ellen på besök, byggherre på besök, plugg, mys, nattning, italiensk pizza och Idol! Och en massa, massa, massa, massa, massa, massa, massa (härmar Nils när han verkligen vill poängtera något!) längt!

//Anna


3 kommentarer:

  1. Vilket underbart kort på er tillsammans. Tänker på dig vännen, sorgen måste göra oändligt ont och saknaden vara enorm. Skönt att veta att du har så många fina vänner som stöttar och finns där.

    Många kramar Jenny ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  2. Goa goa Anna!
    Såklart du längtar efter din mamma!! Hon verkar vara en fantastisk människa som tyvärr inte längre finns med! Jag är så ledsen för din skull, vännen! Du får alltid ringa mig om det är nåt, det hoppas jag att du vet! Ta dig tid på tisdag med din syster och ta vara på er stund med mamma!
    Stor kram Lisa
    Och som jag brukar säga: Gråååååååååt!

    SvaraRadera
  3. Jenny: du är en av dem, TACK och KRAM!

    Lisa: nog gråter jag tillräckligt...då och då. Det som är svårast att fatta är att det gått en helt år, 365 dagar...när det känns som det var igår allt hände! Och nog var hon fin...alltid livsglad och så social...in i det sista! KRAM

    //Anna

    SvaraRadera