På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 21 september 2009

Min rosa personliga almancka!

Ville bara visa min fina rosa almanacka som kom med posten för ett par dagar sedan. Måste ju ha en sådan nu när jag är tillbaka på jobbet...så inget viktigt missas! Jag har bestämt själv hur den skall se ut på framsidan både med text och färg både på omslaget och på gummibandet. Inuti kan du välja på allt möjligt som randigt, rutigt, rosa eller blå ränder, tidsschema, kyrkoårets dagar, egna extra rutor med tex. träning och också lägga in alla födelsedagar eller andra dagar du vill minnas så de trycks direkt i boken! Extra platsfickor och linjal och lite annat extra finns också att beställa. Gå in på www.personligalmancka.se och designa din egen. Jag är supernöjd med min!!

3 kommentarer:

  1. Åh, vad fin den var! Vill också ha! :-) Tack för tipset.

    SvaraRadera
  2. Köpte till min syster förra året i julklapp och det var väldigt uppskattat - så, ett bra julklappstips helt enkelt:)
    kram

    SvaraRadera
  3. Supernice, kanon med allas födelsedagar & annat. Bra tips!

    SvaraRadera