På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 27 september 2009

Rosa!

Önskar att jag hade snygga naglar...men har aldrig haft det och kommer nog aldrig få det heller...synen av mina nagelband skulle få vilken nagelteknolog som helst att ligga sömnlös om nätterna...men det hindrar mig inte från att någon gång vart femte år att köpa ett nagellack... och detta rosa (givetvis!) har jag nu invigt. Snyggt så det förslår alltså! En liten lagom storlek som trots det aldrig kommer ta slut...så brukar det vara...när jag väl skall ha det har allt förvandlats till en klump som skiktat sig lite lätt.... Nu har jag iallafall nagellacket ovanpå mina naglar och känner mig lite extra fin...på en helt vanlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar