På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 17 september 2009

På date!

Det kan nästa vara hur galet som helst på jobbet när man vet att kvällen kommer bli supermysig och supertrevlig och spenderas med bästa väninnan. Första anhalten var italienaren på hörnan och ingen går därifrån besviken vill jag lova...eller utan att fullkomligt osa vitlök...men gudagott var det! Det goda, goda fortsatte hemma hos Thea där te och äpplepaj stod på menyn. Tack pappa Brian för den goda pajen... som var gjord bara för oss i en liten pajform...vilken service! Väldigt omtänksamt gjort! När klockan till slut blev sen var det dags att åka hem...kände mig nästan lite bakis trots att jag körde...måste bero på att vi tjatade så intensivt! Härligt! Nu hoppas jag alla snart sover gott, det kommer jag definitivt att göra...och särskilt du Thea...gott och mjukt! Kul att du gillade presenten! Kram och tack för ikväll vännen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar