På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 3 september 2009

Eldsmärke!

...eller portvinsmärke, så kallas i dagligt tal Sigges födelsemärke. På latin heter naevus flammeus vilket jag nu lärt mig efter alla turer både till sjukhus och då det gällt försäkring. Idag har vi varit på Sahlgrenska och blivit inskrivna för laserbehandling imorgon. Flera läkare har undersökt och klämt på våran goding och vi har träffat narkosläkare m.fl. Ingreppet görs under narkos då man inte kan garantera att små barn kan vara stilla....vid kvart över sex-tiden imorgon rullar vi mot stan igen. Så det är hög tid att börja tänka på sängen!


1 kommentar:

  1. Vi tänker på er idag! Hoppas att allt går fint. Ni får gärna hära av er senare.
    Kram faster Karin

    SvaraRadera