På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 18 september 2009

Nu är hösten här!


Min startpunkt för hösten startade iallafall idag för i eftermiddags var jag och Nils nere i Kungälv och köpte vinterkängor till honom (...str. 31 blev det...öhh, han är ju bara 4 ½ år...). För nog biter det lite i kinderna på mornarna och nog känns det lite kyligt i t-shirten när solen skyms bakom tallarna... Då känns det bra att jag fått ner lite blomster i mina fina gråa krukor. Där trängs nu ljung, bollkryss, prydnadskål och lite annat fint! Där i affären orkade jag inte designa nytt i mina krukor...det är så mycket beslut här hemma nu gällande fönster, spjäll, tapeter, beklädnand, osv, osv... så jag köpte samma blomster som förra året och det blev lika fint i år också! Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar