På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 13 september 2009

Gudstjänst!

Vid elvatiden gick vi då allesammans in i Uddevalla kyrka för att vara med på dagens gudtjänst...som en påminnelse om mamma och om att vi var i kyrkan för drygt ett år sedan då hon slutit sina ögon för sista gången...och nog var det många tankar som snurrade i huvudet på mig under den stunden (och det har det gjort i flera dagar nu...), samtidigt som besöket i kyrkan också var stillande och rogivande! Predikan handlade om splittring vilket jag kunde relatera till...det är ju en skärva som fanns liksom. Ja, det får räcka för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar