På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 25 september 2009

Öppet köp!

Bild från: www.sonize.com

Ett par sådana här stövlar står nu i hallen och väntar och jag tror nog jag kommer behålla dem men ska prova lite till innan jag bestämmer mig. Har nog inte riktigt bestämt mig för om jag skall satsa på en klassisk stövel eller mer en känga, något mer åt boots-hållet...kanske skulle mina modemedvetna väninnor ha några åsikter och ge råd?...hallå där ute butiksinnehavaren och What to wear-Åsa?? (själv tycker jag ju nästan allt är snyggt...nja, inte helt sant men nästan...) Stöveln nedan är också gôrsnygg eller hur? Men väljer nog ändå svart i höst...kanske ljusbrun gör sig bättre i vår? Vilka världsliga problem jag tampas med....härligt ändå ibland!!!
Bild från www.ahlens.se

Måste också att tillägga att Skavlan är bara bäst på att intervjua...oj, vad bra kvällens program var tycker jag! Han får till en så go´stämning tycker jag...allt blir så där lagom avslappnat och det känns nästan som man satt i fåtöljen där i studion, alldeles bredvid liksom!

1 kommentar:

  1. Stövlar från SoNIze, det är ju det märket jag säljer, men jag har ju dock inga stövlar från de i år, bara väskor. Men de ser schyssta ut, kör på de tycker jag. Ååå Skavlan är bäst och JayZ verkar ju super skön. Hörs vi snart?

    Kramisar

    SvaraRadera