På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 8 september 2009

Det kom ett paket idag!

Ser ni att jag har en etikett som heter teknik! Fantasktisk tycker jag själv! Och fantastiskt att min tekniska förmåga sakta ökar...även om den inte går att jämföra med vissa andras gigantiska kunskap er inom området. Ja, ja.......Om du är teknikinsatt hoppa en bit ner i texten, ni andra kan fortsätta läsa här: under etiketter sorteras olika inlägg in efter innehåll...tex. om jag skriver om Sigge hamnar det under etiketten Sigge, med alla andra inlägg om honom...en förklaring för dig som inte förstår vad etikett är...kanske gäller det min kära far!)

Efter lång väntan kom den så, min nya telefon! Jag och Joakim har suttit en stund och meckat med den och kommer nog göra det ett tag till...jag måste ju "fylla" den med en massa godsaker!

Så idag blir det en kort blogg...jag har inte riktigt tid för jag vill inte släppa lös min man på min nya, fina, blanka, vita Iphone!

Svejs!

2 kommentarer:

  1. Avundsjuk avundsjuk avundsjuk. VILL OXÅ HA!!!

    SvaraRadera
  2. Inom snart framtid finns en till med en iphone ;-)

    Vilken operatör har du?

    SvaraRadera