På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 20 juni 2009

Nu är sommaren här!

Oj, vad trevligt vi hade det igår hos våra vänner tillsammans med en massa vänner. Regnet föll om vartannat och däremellan sken solen...precis som det skall vara en svensk midsommarafton. Nils och Sigge var uppe länge och idag har hela familjen varit lite bakis...några bakis pga trötthet och några pga halsont. Midsommaraftonen avslutade jag och Joakim med att gurgla halsen med saltvatten...jo, det hjälper faktiskt! Skall strax avsluta denna dagen på samma sätt! Här kommer några bilder från kvällen hos familjen Burenius, tack än en gång för allt!

Kvällen har vi avslutat med god pasta och gott rött vin. Sedan blev det äntligen dags för min egna lilla karamell...Sex and the City-filmen som legat i lådan och gottat till sig hur länge som helst...såg den för första gången idag! Jag älskar ju serien och kan bara säga att jag älskar filmen också...väntar med spänning på tvåan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar