På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 4 januari 2009

Varma pannor!



Jag önskar att våra pannor var varma pga härligt väder och inte pga att kroppen känner sig sjuk. Febern kommer på besök lite hur som helst, inte igår men idag. Nils var duktigt trött här ikväll efter att ha blivit medsläpad på IKEA bland en miljon människor och i ett varuhus som var i full fart med omorganisering. Det kändes som vi gick mot strömmen av folk mest hela tiden. Vårt uppdrag slutfördes till slut med lite peppning av mamman från pappan. Tack! Väl i bilen däckade jag, Nils och Sigge innan vi lämnat parkeringen.

Hoppas vi snart kan njuta av det här istället!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar