På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 16 januari 2009

Äntligen fredag!


Min fina fredagsbukett!


Barnen är i säng, huset är fredagsfint, blommorna är på plats, "På spåret" börjar snart och biffen med pommes och bea är snart klar...I like Fridays!

Varit i Frölunda igen och träffat kusinen. Nils och Ella drog runt och lekte i alla rum. Jag och Sara drack massor av thé och Sigge testade Ellas fina stol och däckade sedan på soffan.








Vår pluttesnutt...
Nu skall jag njuta av min fredagskväll! Hej då!

1 kommentar:

  1. Tack för idag och de fina blommorna. Ha en skön helg, vi får försöka ses igen nästa vecka.
    Kram

    SvaraRadera