På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 15 maj 2009

Fika här, äta ute där!


Lite försent för en längre blogg men idag har vi hunnit med att fika hos nya grannen och det var givetvis jättetrevligt. Nils och E och H lekte och stojade runt! Då mannen var sen hem pga köer i Tingstadstunneln och jag skulle med en buss in till stan stannade Nils kvar hos grannen när jag och Sigge drog hem för att snajsa till mamman lite. Hann med bussen och väl i stan mötte jag upp med några väninnor och vi har spenderat kvällen på Ritz med god mat och gott att dricka och mycket tjat! Supertrevligt! Slapp att ta bussen hem som jag planerat för Ylva hade just idag vägarna förbi Kungälv på väg till Uddevalla. Tack för skjutsen än en gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar