På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 11 maj 2009

Återhämtning - here we come!

...hoppas jag iallafall. Dagen har fördrivits inomhus med mycket sovande och faktiskt lite mat och fruktpuré och massor av salt-sockerlösning och allt har fått vara kvar...;) Mycket bära runt och sitta i knät och mysa, som här med pappa, trött men nöjd med att suga på en bit äpple.

Jag och Nils har haft mycket tid till pyssel, spela spel och rita. Idag var det intressant med bokstäver igen och det var ett tag sedan. När Joakim kom visade han stolt upp sitt papper där han skrivit något spretigt namnen ANNA, SIGGE, och P-O. Sedan har det ju givetvis blivit väldigt mycket lek med de bästa kompisarna; de söta små tågen! Måst berömma Nils för han är fantastiskt duktig på att underhålla sig själv. Både en dag som denna och när vi var på akutmottagningen. Inte ett enda gnäll på hela tiden och det gäller vid båda tillfällena. Tack min fina pojke!


Till sist vill jag tacka alla goa och fina vänner och bekanta som hört av sig under våra dagar av sjukdom! Det känns gott och jag känner mig väldigt rörd över all omtanke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar