På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 26 juni 2010

Tack!




Tack till alla fina gäster som ville fira midsommar med oss igår...själv tycker jag vi hade det supermysigt! Bilderna kommer från det klassiska midsommarfirandet med dans kring midsommarstången tillsammans med ett folkdanslag. Nils var något reserverad till en början med efter en stund så... Sigge var på från första stund givetvis!
Dagen idag har gått i sakta mak men trots det har vi fått klippt häckarna runt huset. Samtidigt med det har diskussionerna gått heta kring vår trädgård och förhoppningsvis kommande iordningställande i vår stil; underhållsfritt. Jo, nu ryker träden vill jag lova!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar