På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 16 juni 2010

Hurra för Nils 5 år!

Idag fyller min älskling Nils 5 år!! Massor av stora, härliga grattis till dig min fina son. Så klok och klurig och kramig! Förstår inte hur tiden rusar på...det är smått galet så fort det går. Dagen startade med skattjakt och har fortsatt i glassens och pannkakornas tecken hela dagen! Här kommer bilder från morgonens skattjakt som skedde under övervakning av Sigge; hack i häl på Nils. Det mest populära paketet blev givetvis Bamses trollerilåda som Nils suktat efter en lång, lång tid! Så nu har vi en trollkarl i familjen! Så praktiskt!



3 kommentarer:

  1. Många grattiskramar till Nils från ragatterna i Trollhättan:)

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till Nils!
    Så fin han är:)
    kram

    SvaraRadera
  3. Hej Anna!

    Ett stort grattis till Nils i efterskott! :) Hoppas att han hade en toppendag med mycket firande? :) Dagen kunde ju verkligen inte ha börjat bättre. Vad spännande med skattjakt! :)Underbart fina bilder på era killar. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera