På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 11 juni 2010

Duggar tätt!

Skolavslutningar och regn, om vartannat! De i kombination duggar tätt i dagarna runt om; på alla bloggar. Idag har det varit dags för mig att avsluta denna terminen som inneburit förändringar och utmaningar. En intensiv tid, positiv på många sätt och också insiktsfull och omvälvande. Väl hemkommen firade jag sommarlovets start med att somna på soffan i två timmar mellan åtta och tio ikväll. Trött? Om!! Återvänder givetvis till jobbet nästa vecka för några dagar, men då går allt i sakta mak med tid till reflektion. Det längtar jag efter. Men först ska jag njuta av längtan efter denna dag, någon timma till! GLAD SOMMAR ALLA!

2 kommentarer:

  1. Och en glad sommar till dig Anna! :) Sommarlovet finns runt hörnet och väntar på dig nu. :) Jag hoppas att du och familjen får en riktigt härlig sommar med mycket sol och bad och härliga skratt. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Lotta: det hoppas jag med, suktar efter sol och att bara vara ledig och ta dagen som den kommer! Du vet, gå i pyjamas till lunch och vara uppe alldeles för länge på kvällarna! ;-)
    //Anna

    SvaraRadera