På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 6 juni 2010

Puh!

Usch vad trött jag är...orkar faktiskt inte blogga något större idag. Tröttheten beror på att vi röjt som galningar och faktiskt lyckats packa upp och organisera en hel del lådor som stått sedan vi flyttade in i princip...men nu är jag TRÖTT! Ses imorgon med mera krafter hoppas jag! Bjuder på vackra liljekonvaljer denna Sveriges nationaldag 2010!

1 kommentar:

  1. Hej Anna!

    Vilka fina liljekonvaljer du bjuder på! :) De är så söta. :)

    Jag förstår att ni måste ha varit helt utmattade efter ert race men vad skönt det måste vara att få det gjort? :) Man känner sig rätt nöjd med sig själv när man väl är klar. ;)

    Kram Lotta

    SvaraRadera