På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 18 juni 2010

Semester!

Igår jobbade jag min sista arbetsdag på ett tag. Så skönt med semester; efterlängtad och behövlig! Jag, Nils och Sigge har bara gjort trevliga saker idag i ett väldigt avslappnat tempo. Det trevligaste av händelserna idag var fikan hos grannen; en granne som hör av sig när mannen lämnar landet och påminner mig om att höra av mig om jag behöver hjälp, med vad som helst! Så himla gulligt! Tack S!!! Paketet ovan hade jag med mig till henne. Helt enligt mitt koncept rinna, brinna eller försvinna! Man kommer ju gärna och äter upp muffins eller bullar eller vad det nu kan tänkas bli! ;-) Vi blev kvar i massor av timmar och ungarna for runt och lekte och vi satt och tjatade på altanen...när jag inte jagade Sigge givetvis. Nu har kvällen avslutats med hemmagjord pizza och lite chips för det är ju fredag och då obligatoriskt fredagsmys. Trevlig helg på er!

1 kommentar:

  1. Hej Anna!

    Vad härligt med semester. Den är du verkligen förtjänt av. Jag hoppas att ni kommer att få en mysig sommar med mycket sol och bad. :)

    Underbart med så fina och omtänksamma grannar. :) Det är verkligen guld värt! :)

    Hemmalagad pizza ska vi ha i morgon. Mums! :)

    Sköt om dig vännen ochnjut av din ledighet! :)
    Kram Lotta

    SvaraRadera