På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 8 december 2009

Vi flyttar in!!!!!!!!!

Jo, det är SANT! Idag har vårt nya vardagsrum blivit klart och jag och J har slitit hela kvällen med att städa och putsa och möblera och det blir så fint (om jag får skryta lite)! Jag har inte hunnit ta några bilder men lovar att så snart så möjligt ta några och lägga ut.

Även i gillestugan går det framåt...byrån som var till salu sålde jag på tre minuter...ingen hejd på hur många som ville köpa den. Och båten försvann den också...Blocket är fantastiskt! Sigge rör sig nu upp och ner mellan våningarna som ingenting...snart blir det nog dags att ta bort grinden.
Han får tokspel när Nils dra ner och stänger grinden efter sig...
Nu skall vi skåla in vårt nya rum med te och whiskey!!!!!!!!! Jag är så glad!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Härligt att ni är i hamn med nya vardagsrummet, roligt att det blev klart innan julen. kan tro att ni har slitit, väntar med spänning på nya foton:)
    Kram!

    SvaraRadera