På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 6 december 2009

Dörr till badrum/spa

Många långa veckor har vår skjutdörr väntat på att bli hämtad och uppsatt och idag så äntligen var det dags. Har redan tidigare beskrivit dess utseende här på bloggen, vit med frostade glasrutor. Jag är jättenöjd med hur den ser ut och tror att den kommer passa perfekt som entredörr till vårt nya badrum i källaren...som faktiskt snart startar upp som vårt följande projekt efter vårt nya vardagsrum som ser ut att bli inflyttningsklart på tisdag kväll...om det vill sig.

Nu håller jag och J på att röjer i källaren. Det städas och sorteras om vartannat. En del saker ska sparas, en del till någon loppis, en del ska slängas och en del saker ska säljas. Någon som är intresserad av att köpa en vit fin Hemnes-byrå med sex lådor...eller en båtmodell i New England-stil...kolla Blocket...läsare av den här bloggen får bra rabatt! :) Här även flera trevliga tapetrullar tex Cole & Son, Sandberg, New England randig-blå och en Boråstapet med tryck av Josef Frank...också gôrbra priser! God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar