På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 18 december 2009

En ledig dag!

Oj, idag har allting gått i slow-motion...men så ska det väl vara på första lediga dagen på
jullovet. Vi har inte gjort något särskilt, dagen har bara sakta passerat förbi. Lite julpyntning, lite måla med vattenfärger, lite handling, lite bakning, lite renoveringspyssel, lite tvättning, lite bokläsning, lite frosta ur frysen....hoppsan det blev visst en del ändå gjort idag ser jag nu! Gott med fredag iallafall. Nu mat och teve! Ciao!

Visst är ljusstaken fin...födelsedagspresent från mina tre godingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar