På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 16 december 2009

Nytt projekt!



Här kommer bildbeviset på att nästa projekt har startat upp. Så här såg det ut efter tre dagars jobb...nytt fönster isatt, hål för inspektionslucka har bilats upp, vägg mot skjutdörr byggs, ram för sittbänk och för vårt badkar som ska fällas börjar framträda och idag så har jag beställt mosaiken som vi ska ha här och där. Nästa steg är att fått beställt golvklinkern som vi spanat in...som jag själv tycker är supersnygg!

Nu skall vi se på film...vi tar en välbehövlig pyssel och fix-paus från vårt hus!!!! God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar