På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 3 december 2009

Stockholmweekend!

Tidigt imorgon tar jag tåget mot huvudstaden i sällskap med ett härligt gäng tjejer. Vi ska bo på hotell, äta gott, shoppa, fika och snattra i massor. De senaste fyra åren har en resa blivit av första helgen i december och hittills har destinationen blivit Köpenhamn två gånger och nu Stockhom för andra gången. Vi brukar ha det väldigt trevligt tillsammans! Så nu får bloggen vila tills på söndag...kanske bara något kort inlägg eller så...ses på söndag igen! Trevlig helg önskar jag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar