På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 1 december 2010

Vi har varit på Tigerjakt!

Efter en lång tid med mycket jobb för oss båda var det en SÅ härlig känsla att idag hämta barnen tidigt och sedan vara tillsammans och bara mysa! Har i flera dagar längtat tills idag och visst vet jag att man ska leva i nuet men när man är mitt upp i allt är det svårt att njuta av det tycker jag. Efter en tidig middag var det då dags att se Mora Träsk uppträda! Nytt för Nils och Sigge, stor igenkänningsfaktor för oss vuxna. Nils hängde på med rörelser halva uppträdandet, sedan blev han hungrig och tappade fokus...Sigge satt mest hos pappa och myste och dansade loss lite då och då därimellan. Väl hemma tände vi första adventsljuset som aldrig blev av i söndags och sedan fikade vi på lussekatter och pepparkakor, länge! Mys i massor! En underbar onsdagseftermiddag!


2 kommentarer:

  1. Vilken härlig familjestund! De är guld värda de där stunderna och Mora Träsk rockar verkligen loss. Vilken energi! :)

    Sköt om dig vännen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Åh, så mysigt! Så skönt med nåt som bryter vardagen. Jag kommer ihåg när jag var liten, vad de sakerna betydde mycket!

    Kram Lisa W

    SvaraRadera