På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 11 december 2010

Födelsedag

Idag har jag gått på skattjakt och fick givetvis god hjälp av Nils! Det är tradition i vår familj när någon fyller år att gömma paketen och få leta upp dem. Dagen för övrigt har förflutit i lugnt tempo och med ganska lite tid åt förberedelser inför kalaset jag haft för de närmaste...försöker hålla det så enkelt som möjligt! Fler paket har det blivit och jag har känt mig väldigt bortskämd och uppmärksammad med alla gratulationer från alla håll! Stort TACK till min fina familj och mina närmaste, mina nära vänner, annan släkt och alla andra där ute! :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Grattis i efterskott! Skoj att du fyllde år igår, det gjorde jag också!!! Hoppas din dag var toppen, det var min! ;)

    Jag är osäker på om jag besökt din blogg tidigare, så jag måste kika runt lite!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Camilla: välkommen och grattis i efterskott!:-)
    //Anna

    SvaraRadera