På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 28 december 2010

Ulliga träd

Bild från www.norrgavel.se
Hu så kallt det är! Önskade mig nya tofflor i julklapp och tänka sig...tomten hade smugit ner ett par Ulle tofflor i min strumpa! Hoppade i dem direkt och har inte tagit av mig dem sedan dess! Ljuvligt sköna och någon sa att man blir beroende av dem. Jag kan bara instämma! En annan julklapp som dök upp strax innan jul och dessutom hann bli inramad och uppsatt är trycket Multiträd som Lotta Olsson gjort. Såg trycket i Elle Interiör i höstas och blev förälskad! Beställde ett direkt och jag njuter varje gång jag ser det. Så sprött och vänligt i sitt uttryck! Underbart ljuvligt tycker jag! Kika in på hennes hemsida för fler! Ser också framemot att använda mina presentkort, nog blir det både lite nytt i garderoben här i vår och förhoppningsvis nya lampor över matplatsen. Har redan sett ut vilka lampor jag vill ha! Lampor som kom -68 och åter är i produktion. Passar bra i vårt 70-talshus tycker jag! :-)



Bild från www.lottastrad.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar