På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 29 december 2010

Ett liiitet paket!


Snart är det dags att hoppa i säng men först ska jag öppna ett litet paket som legat och väntat på mig hela dagen vid min kudde. Min fina pyssel-ove till son skämmer bort sin mamma varje dag med skapelser! Idag ett paket, imorgon en om-pysslad stjärngossestrut, blev tydligen ett rymdskepp till slut! Den tillfälliga pysselhörnan i köket är välbesökt under dagen där papper, saxar, tejp och tuschpennor huserar fritt.
En onsdag med besök av Ella-kusinen till Sigges stora glädje (och Moa en kort stund, en sådan sötnos!), nybakade choklad-skorpor till kvällsteet och dessutom en nyfriserad mamma! Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar