På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 16 december 2010

Söta bak!

Dags att börja baka tror jag bestämt; här är två födelsedagspresenter (varav jag fick dubbelt av en!!!) som jag fick i födelsdagspresent härom veckan. Läste i den ena när jag åt kvällmat! Vackra, välsmakande och läskande bilder vill jag lova. Bakade faktiskt lite grand igår då jag fick gjort en pepparkaksdeg till. Jo det är sant, pepparkakorna är SLUT! Inte en smula kvar så långt ögat når! Funderar på om jag skall önska mig en annan bakbok av syster istället. Har funderat på att slå till på Martin Johanssons bok Enklare bröd! Så ja tack, den vill jag ha istället! :-)


1 kommentar:

  1. Japp, då får det bli en sådan till dig istället! Beställningen är gjord - håll till godo sålänge! KRAM Sara

    SvaraRadera