På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 7 december 2010

En korg full av muffins!

Ja, det blev årets julklapp till personalen på Nils och Sigges förskola! Med världens bästa recept gick det lätt att slänga ihop dem igår kväll! Huset doftade ljuvligt av nybakt och kardemumma hela kvällen! Idag hoppas jag på en anna lukt; tänkt grädda ett gäng pepparkakor. Har planerat det iallafall men mycket kan hinna ändras innan dess! ;-) Nu skall jag och Sigge ta lite mellanmål innan vi sticker till förskolan och hämtar storebror! Jo, för vi är hemma idag med. Blir så imorgon också, det rinner så envetet i näsan på Sigge! So long!

2 kommentarer:

  1. Åh, vilken underbar ide! Den tar jag gärna efter :-)

    Kram på dig! Bella

    SvaraRadera
  2. Bella: korgen var väldigt uppskattad av alla fröknar! :-)
    //Anna

    SvaraRadera