På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 18 juli 2009

Regnig loppis!

Sjöräddningens loppis i Fjällbacka idag blev en tillställning som gick i regnets och fyndens tecken. Hem kom vi våta och med en trasmatta, en bricka med Union Jack, Josef Frank-underlägg, ett Koka uppläggningsfat, två Dalahästar och ett gäng pysselböcker och barnböcker som var helt nya (skänkta av bokhandeln för prislapparna satt kvar!) och lite annat smått och gott. Jo, jag är nöjd! 

3 kommentarer:

  1. Jag säger JA TACK till den fin fina brickan :)) om du skulle tröttna nån gång då vill säga :))

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå ha en dalahäst - att måla vit!!

    SvaraRadera
  3. En sådan bricka hade min farmor i sitt sommarus i Ulebergshamn. Är rätt säker på att jag har en sådan i källaren. Var den dyr? :-)

    Hoppas ni har en härlig semester! Om en vecka åker vi till Gerlesborg för att vara där i en vecka. Skall bli skönt!

    kram Eva

    SvaraRadera