På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 29 juli 2009

Arbetsrum!

Bild från: www.ikea.se


Vårt blivande arbetsrum tar form i svindlade hastighet! Dags att börja fundera på vad vi skall ha för möblemang! Kanske något som ovan skulle funka bra. Jag vill med bestämdhet få undan skrivare och en annan massa joxx! Möblen är ur serien Aspvik och det verkar finnas fler hyllor och hurtsar att välja på. Lovar visa fler bilder imorgon. Har idag inte haft tid att planera mitt blogginlägg alls...och nu är det strax dags för engelsk serie som jag inte vill missa. Lovar bättring tills imorgon!

Svejs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar