På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 12 juli 2009

Priman!


Igår kväll sålde jag min följeslagare sedan många, många år! Nu flyttar "Priman" (av märket Nissan modell Primera..därav smeknamnet) till de nordöstra delarna av Göteborg, närmare bestämt Hjällbo! Många var intresserade av min pärla som dagen till ära var ren och fint iordningsställd! Det var med visst vemod jag vinkade av den...jag blev faktiskt lite sorgsen inombords...liksom hur skall det nu gå för den nu och så.?...och (vilket jag nästan inte vill erkänna)..hade också lite svårt att somna igår kväll och jag vet inte om det berodde på kvällens händelse eller något annat...jag brukar inte ha några problem att somna in liksom...jag är ju tvåbarnsmor!!

Nåja, lyckönskningar från mig till dig, min gamla bil...på väg ut i världen! ;)



Nu skall vi äta glass och kolla filmen "Benjamin Buttons otroliga liv"! De andra filmerna jag hyrde häromkvällen har varit väl värda att se om du gillar Woody Allen och engelska vyer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar