På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 3 juli 2009

En tur till Munkedal!



Väntar på mannen som snart är på väg hem hoppas jag...och sedan skall vi skåla in semesterstarten med något läskande att dricka!

Dagen har tillbringats i Munkedal hos min väninna Marika och hennes goa ungar Ellen och Tilda. De är poppis hos Nils som konstaterade när vi kommit hem: "jag gillar Ellen och Tilda"...väldigt sött sagt tycker jag! Vi bjöds på god grillad kyckling med fräsch sallad vilket svalkade i den extrema värmen som varit idag. Vi fyllde poolen här ikväll vid sju-tiden och Nils och Sigge busade runt en stund och svalkade ner sig innan läggningen...Vi måste nog ta oss en ordentlig funderar på att skaffa markiser till några fönster (egentligen alla!) för dagar som dessa är vissa rum olidligt varma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar